Hjem > Hvordan forbedrer du din flådeadministration? Er mobilitetsløsninger en mulighed for dig? Find ud af dine muligheder > Hvorfor fuld operationel leasing? Outsourcing af din flåde eller gør det selv? Find ud af hvorfor outsourcing er den bedste løsning

Hvorfor fuld operationel leasing? Outsourcing af din flåde eller gør det selv? Find ud af hvorfor outsourcing er den bedste løsning

En bilpolitik, der passer til virksomhedens behov

Arval tilstræber at opbygge et langsigtet forhold til sine kunder og at forstå deres behov. Nøglen til opbygningen af samarbejdet er en effektiv flådeadministration baseret på en seriøs behandling af din virksomheds ønsker og behov.

En bilpolitik, der passer til jer

For at afgøre hvilken bilpolitik, der passer bedst til jeres virksomhed, benytter Arval fire indsatsområder: Vi gennemgår de tekniske og økonomiske parametre og analyserer derefter, hvilken virkning politikken vil have på jeres HR og CSR. Vi garanterer et udvalg af biler, der passer til jer, og tilbyder jer markedets bedste finansierings- og servicemuligheder. Vi garanterer, at jeres behov kommer til at matche jeres budget, uanset om I ønsker at lease på kort eller langt sigt. Arval tilstræber til hver en tid at have en motiveret medarbejderstab og en bilpolitik, der er både sikker og miljømæssigt fornuftig.

Sådan kan I og jeres brugere få nytte af samarbejdet med Arval

Med en robust og gennemtænkt bilpolitik vil I kunne sikre mere stabile og forudsigelige omkostninger, og at brugerne får en optimal nytte af bilerne. Samtidig løber I færre juridiske, sociale, helbredsmæssige og sikkerhedsmæssige risici. Brugerne er til hver en tid orienteret fuldt ud om deres rettigheder og pligter, de bliver behandlet godt, det giver den bedste relation.

Jeres flådepolitik hjælper os til at forstå jeres prioriteringer – den er forudsætningen for alt, hvad vi foretager os.

Jeres brugere kan være med til at holde omkostningerne nede

Arval tilbyder et unikt interface, hvor jeres brugere kan vælge, administrere og servicere deres biler. De får live oplysninger om brugen af bilerne via digitale værktøjer, som hjælper med at holde styr på omkostningerne.

Et enkelt kontaktpunkt

Arval håndterer alle forhold omkring leasingkontrakten med brugeren. Sammen vælger og konfigurerer vi bilen ud fra de kriterier, der er fastlagt i virksomhedens firmabil politik, og vi står for bestilling og administration af biler og undervisning af brugerne i kurser som miljøvenlig kørsel og sikkerhed. Arval håndterer alle klager, booker tid til service og administrerer skader, hvis I er så uheldige at komme ud for et uheld.

Vi holder brugerne vågne og opmærksomme

Oplysninger er nøglen til et velfungerende forhold mellem Arval og de brugere, vi følger. Derfor tilbyder vi jeres brugere et vedvarende flow af både nye og historiske data via mobile apps og online. På den måde modtager jeres brugere regelmæssigt oplysninger om deres brug af leasingbilen og bliver på den måde opmærksomme på de omkostninger, der følger deres kørsel.

Få styr på jeres løbende omkostninger

Virksomheder, der benytter Arval, oplever, at deres løbende omkostninger falder med 10% i gennemsnit. Hvordan opnår vi det? Ganske enkelt ved at forbedre brugernes adfærd bag rattet. Brugerne involveres mest muligt i brugen af bilen, og vi sørger også for, at de modtager oplysninger om deres kørselsadfærd. Vi udarbejder en kvartalsrapport for hver bruger, hvor vi sammenligner deres skadeprofil, serviceomkostninger, brændstofforbrug og CO2-udledning med forud fastsatte standarder.

Vi måler brugernes tilfredshed

Samarbejdet med Arval skal til fulde dække brugernes behov. Vi stiller dem derfor regelmæssigt spørgsmål for at høre nærmere om den bil, de har fået leveret, og om niveauet af den service, de modtager fra os. Vi ser på alle led fra levering til brug. Og vi hilser alle anbefalinger til, hvordan forholdet kan forbedres, velkomne.

Digitale services designet specielt til brugerne

Arval leverer den allernyeste teknologi til brugerne. Vores apps oplyser om brugen af bilen og hjælper brugerne med at forbedre deres køreegenskaber.

Arval Mobile+

Med denne app får brugerne specifikke oplysninger om bilen samt den dokumentation, de har brug for, når og hvor de har brug for det. Derved kan virksomheden spare kostbar tid og penge. App’en har kort, som live udpeger de nærmeste service- og vedligeholdelsesværksteder, et dokumentarkiv, brugerstatistikker og meddelelser fra Arval. Brugerne kan bestille service direkte via deres smartphone eller tablet, og de kan også få adgang til nyttige dokumenter.

 Arval Mobile+ giver brugerne adgang til:

  • Brug af GPS-teknologi
  • Alle oplysninger om bilkontrakten og nedtælling til udskiftningsdatoen
  • Direkte adgang til Arvals telefoniske supportteams 24/7
  • Service- og vedligeholdelsesværksteder
  • Bestilling af service
  • Et dokumentarkiv
  • Kvartalsvis statistik
ARVAL MOBILE+

Vores forpligtelser

Vi rådgiver

arval, lease, advice, car policy

Vi rådgiver jer om, hvordan I får en bilpolitik, der passer til organisationens behov.

Billede

Vi administrerer

arval, lease, manage, fleet

Vi administrerer jeres flåde og jeres brugere.

Billede

Vi rapporterer

arval, lease, report

Vi sørger for, at I får alle relevante data, så beslutningsprocessen bliver let.

Billede

Vi forpligter os

arval, lease, commit

Vi forpligter os til at opfylde vores løfter.

Billede

Service Level Agreement: Vores mission er at gøre jer tilfredse

Det er vigtigt for os, at I er tilfredse. Derfor garanterer vi en service, der er tilpasset jeres behov, og vi laver ofte undersøgelser for at sikre, at vi holder, hvad vi lover.

Med vores Service Level Agreement udarbejder vi på forhånd garantier og servicestandarder sammen med jer. Kunderne er vores bedste ambassadører, og vi gør en ekstra indsats for at sikre, at I altid er tilfredse.

  • Vi opstiller klare arbejdsgange og servicestandarder, så I ved, hvad I kan forvente

  • Vi gennemfører regelmæssige undersøgelser og måler vores præstationer og jeres tilfredshed

  • Ethvert udtryk for utilfredshed betragtes som en klage, uanset årsag

  • Vores engagement betyder, at I får, hvad vi har aftalt

En klage er en mulighed for at blive bedre

Vi betragter enhver klage fra en kunde som en mulighed for at blive bedre til det, vi gør, og måden vi gør det på.

En klage betyder, at vi ikke har levet op til jeres forventninger og hjælper os til at blive bedre. Derfor fører vi en åben dialog med jer og rapporterer alle klager som en del af vores KPI’er til jer.
Hvis en bruger er utilfreds, registrerer vi klagen i et dertil udviklet værktøj og kvitterer for klagen inden for 24 timer. Vores målsætning er at løse problemet så hurtigt som muligt og inden for 3-5 dage, afhængig af hvilket land der er tale om.
 

Men for os ender det ikke der. Vi følger regelmæssigt tendenserne for at se, hvor vi kan gøre det bedre på alle niveauer. Jeres feedback er vores vigtigste input, og vi undersøger og tilpasser arbejdsgange derefter. Det er først, når I er tilfredse, og arbejdsgangene er blevet forbedret, at vi betragter sagen som afsluttet.