Hjem > Om Arval > Operationel Leasing

Hvorfor fuld operationel leasing? Outsourcing af din flåde eller gør det selv? Find ud af hvorfor outsourcing er den bedste løsning

ARVAL GØR BILLEASING PERSONLIGT

Vi vil gerne lære dig og dine brugere bedre at kende. Nogle tænker på billeasing som en B2B-service. Vi ser det som en person-til-person service — og giver dig: ’Leasing med et personligt præg.’

Én kontaktperson der kender jeres virksomhed

Jeres Account Manager hjælper jer med at administrere flåden og kan træde til, næsten lige meget hvad det drejer sig om:  Lige fra hjælp til at forhandle de bedste aftaler, administration af service og til reparation af biler. I får altid en professionel og dedikeret person i røret, som er klar til at arbejde tæt sammen med dig og dine brugere. Din Arval Account Manager finder den rigtige løsning på alle spørgsmål i overensstemmelse med jeres Master Agreement, Service Level Agreement og Company Car Policy.

Jeres account team sørger for, at flåden bare kører – uden problemer

Jeres faste Account Manager står i spidsen for jeres dedikerede account team, som er sammensat af eksperter, der sørger for at bestille tid til reparationer, erstatningsbiler og meget mere. Med den struktur sikrer vi os, at vi altid er tættere på kunderne end konkurrenterne.

Hos os får I alle fordelene ved at handle med en stor organisation, samtidig med at I altid er i kontakt med jeres eget lille dynamiske kontor hos Arval. Sådan sikrer vi os, at vores relationer aldrig mister det personlige præg.

En bilpolitik der passer til virksomhedens behov

Hos Arval betyder tilfredse kunder alt, og vi tilstræber at opbygge langsigtede relationer. Nøglen til opbygningen af samarbejdet er en effektiv flådeadministration baseret på en seriøs behandling af din virksomheds ønsker og behov.

En bilpolitik, der passer til jer

Arval bruger fire indsatsområder til at afgøre, hvilken bilpolitik der passer bedst til jeres virksomhed:

  • En gennemgang af de tekniske og økonomiske parametre, og hvilken virkning bilpolitikken vil have på jeres HR og CSR.
  • Garanti for et udvalg af biler, der passer til jer, og vi tilbyder markedets bedste finansierings- og servicemuligheder.
  • Garanti for, at jeres behov kommer til at matche jeres budget, uanset om I leaser på kort eller langt sigt.
  • Jeres bilpolitik bliver både sikker og miljømæssig fornuftig med hjælp fra vores motiverede medarbejdere.
     

Sådan kan I og jeres brugere få nytte af samarbejdet med Arval

Med en robust og gennemtænkt bilpolitik får I mere stabile og forudsigelige omkostninger og optimal nytte af bilerne. Samtidig løber I færre juridiske, sociale, helbredsmæssige og sikkerhedsmæssige risici. Brugerne er altid orienteret fuldt ud om rettigheder og pligter og bliver behandlet godt, det giver den bedste relation.
 

Jeres flådepolitik hjælper os til at forstå jeres prioriteringer – den er forudsætningen for alt, hvad vi foretager os.

JERES BRUGERE BIDRAGER TIL LAVERE OMKOSTNINGER

Arval tilbyder et unikt interface, hvor jeres brugere kan vælge, administrere og servicere deres biler. De får live-oplysninger om brugen af bilen via digitale værktøjer, som hjælper med, at holde styr på omkostningerne.

Virksomheder, der benytter Arval, oplever, at deres løbende omkostninger falder med 10 % i gennemsnit. Hvordan opnår vi det? Ganske enkelt ved at forbedre brugernes adfærd bag rattet. Brugerne involveres mest muligt i brugen af bilen, og vi sørger også for, at de modtager oplysninger om deres kørselsadfærd. Vi udarbejder en kvartalsrapport for hver bruger, hvor vi sammenligner deres skadeprofil, serviceomkostninger, brændstofforbrug og CO2-udledning med forhåndsfastsatte standarder.

Et enkelt kontaktpunkt

Hos Arval har vi kun ét telefonnummer. Det skyldes, at I kun har en kontaktperson, og I vil altid få fat i vedkommende når I ringer til os. Jeres kontaktperson hos Arval håndterer alle forhold omkring leasingkontrakten med brugeren. Sammen vælger og konfigurerer vi bilen ud fra de kriterier, der er fastlagt i virksomhedens firmabilspolitik, og vi står for bestilling og administration af biler og undervisning af brugerne i kurser som miljøvenlig kørsel og sikkerhed. Arval håndterer alle klager, booker tid til service og administrerer skader, hvis I er så uheldige at komme ud for et uheld.

Vi holder brugerne vågne og opmærksomme

Oplysninger er nøglen til det gode forhold mellem Arval og brugerne. Derfor tilbyder vi et vedvarende flow af både nye og historiske data via mobile apps og online. På den måde modtager jeres brugere regelmæssigt oplysninger om deres brug af leasingbilen og bliver på den måde opmærksomme på de omkostninger, der følger deres kørsel.

Vi måler tilfredshed

Samarbejdet med Arval skal til fulde dække brugernes behov. Vi stiller dem derfor regelmæssigt spørgsmål for at høre nærmere om den bil, de har fået leveret, og om niveauet af den service, de modtager fra os. Vi ser på alle led fra levering til brug. Og vi hilser alle anbefalinger til, hvordan forholdet kan forbedres.

Vores forpligtelser

Vi rådgiver

arval, lease, advice, car policy

Med vores rådgivning får I en bilpolitik, der passer til organisationens behov.

Billede

Vi administrerer

arval, lease, manage, fleet

Vi administrerer jeres flåde og jeres brugere.

Billede

Vi rapporterer

arval, lease, report

Vi sørger for, at I får alle relevante data, så beslutningsprocessen bliver let.

Billede

Vi forpligter os

arval, lease, commit

Vi forpligter os til at opfylde vores løfter.

Billede

SERVICE LEVEL AGREEMENT: JERES TILFREDSHED ER VORES MISSION

Det er vigtigt for os, at I er tilfredse. Derfor garanterer vi en service, der er tilpasset jeres behov. Og vores hyppige undersøgelser skal sikre, at vi holder, det vi lover.

Med vores Service Level Agreement udarbejder vi på forhånd garantier og servicestandarder sammen med jer. Kunderne er vores bedste ambassadører, og vi gør en ekstra indsats for at sikre, at I altid er tilfredse.

  • I ved, hvad I kan forvente med vores klare arbejdsgange og servicestandarder

  • Jeres tilfredshed bliver målt gennem regelmæssige undersøgelser og præstationsmålinger

  • Ethvert udtryk for utilfredshed betragtes som en klage, uanset årsag

  • Vores engagement betyder, at I får, hvad vi har aftalt

En klage er muligheden for at blive bedre

Vi betragter enhver utilfredshed som en mulighed for at blive bedre og revidere vores arbejdsprocesser.

En klage betyder, at vi ikke har levet op til jeres forventninger, og den hjælper os til at blive bedre. Derfor fører vi en åben dialog med jer og rapporterer alle klager som en del af vores KPI’er til jer.
Hvis en bruger er utilfreds, registrerer vi klagen i et dertil udviklet værktøj og kvitterer for klagen inden for 24 timer. Vores målsætning er hurtigst muligt at løse problemet inden for 3-5 dage.
 

Men for os ender det ikke der. Vi følger tendenserne for at se, hvor vi kan gøre det bedre. Jeres feedback er vores vigtigste input, og vi undersøger og tilpasser arbejdsgange derefter. Det er først, når I er tilfredse, og arbejdsgangene er blevet forbedret, at vi betragter sagen som afsluttet.

Arval BNP Paribas Group - Full Service Vehicle Leasing