Operations Coordinator/Leasing Supporter/Purchase Support

Kategori:
Operations
Hvem er vi:

Har du lyst til at blive en del af et internationalt leasingselskab med vokseværk? Motiveres du af at løse administrative opgaver, men samtidig også kan hjælpe og rådgive vores kunder på telefonen? Så er du måske den rette kandidat for Arval.

 

Arval
Arval er grundlagt i 1989 og er et datterselskab, der ejes af BNP Paribas. Arval er specialiseret i full-service-erhvervsleasing af firmabiler til store såvel som små og mellemstore virksomheder. Som det seneste skud på stammen har vi udvidet vores forretning med henblik på at henvende os til et bredere publikum gennem bl.a. leasing til privatpersoner og kørselsløsninger på to hjul til professionelle.

Som en del af Retail Banking-kerneaktiviteten i BNP Paribas-koncernen nyder vi godt af et verdensomspændende netværk, som har spillet en vigtig rolle i vores internationale vækst. Vi er på nuværende tidspunkt 7.200 medarbejdere på verdensplan, repræsenteret i 31 lande og har en samlet leasingflåde på 1,4 mio. biler ved udgangen af 2021.

 

Jobbet
Til vores team i Herlev nær København søger vi en kollega, der sammen med et stærkt team kolleger sørger for at håndtere de administrative opgaver, som er forbundet med bestilling og levering af nye biler. Teamet har også daglig kontakt med både leverandører og kunder. Vores nye kollega yder også support til og har et tæt samarbejde med salgsafdelingen.

Du vil få en central rolle, og stillingen indebærer:

  • Ansvar for og håndtering af alle ordrer fra bestilling til levering
  • Kontakt til forhandlere, importører og værksteder
  • Godkendelse af vognfaktura og fastsættelse af leasingydelse
  • Genberegninger
  • Håndtering af brændstofkort, ladekort, ladestander samt vinterhjul
  • Direkte og daglig kontakt med firmabilsbruger
  • Håndtering og kontrol af bildatabase
  • Daglig specialistsupport og rådgivning til salgsafdeling
Din profil:

Du har gerne afsluttet en relevant uddannelse på akademi- eller bachelorniveau. Alternativt kan du være kontoruddannet og eventuelt beskæftiget dig med kundeservice. Det vigtigste er dog, at du er motiveret og engageret for at løse både administrative opgaver og yde den bedste service til både kunder og kolleger.

Som person har du en høj grad af selvmotivation og er en teamplayer. Du er en problemløser, og du formår at håndterer mange forskellige opgaver i løbet af dagen.

Derudover er du:

  • Ambitiøs samt dedikeret, loyal og ansvarsfuld ift. til opgaven og den rolle du har
  • Ivrig efter at lære og udvikle dig
  • Praktisk mindset og får tingene eksekveret
  • En god holdspiller og medspiller for dine kolleger – vi løfter i flok
  • Struktureret og har sans for detaljer


Arval tilbyder
Et spændende og udfordrende job i en dynamisk og international virksomhed, som konstant udvikler sig.

Et professionelt og internationalt arbejdsmiljø, en grundig oplæring i jobbet samt gode muligheder for karriere- og videreudvikling.

Virksomheden har et ungt og socialt miljø med kollegaer, der brænder lige så meget for biler som dig. Hverdagen er præget af humor og højt tempo. Du kan blive en del af det hele, hvis du har lysten og evnerne til at rykke fremad sammen med kollegerne.

 

Er du den rette profil?
Send venligst dit CV og ansøgning på dansk via knappen forneden hurtigst muligt, da vi gennemgår ansøgningerne løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Benjamin Ravn, Manager, Vehicle & Logistic på tlf. 2463 0042 (mellem kl. 8-16) eller via mail: benjamin.ravn@arval.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!


SØG JOBBET VIA JOBINDEX HER