Arval Background

Bestillingsprocessen

Content

Bestillingsprocessen hos Arval Danmark trin for trin

1. Kredit- og kundegodkendelse

Som alle andre finansielle virksomheder i EU har vi hos Arval forpligtet os til at efterleve det såkaldte ”kend din kunde” regelsæt. Der betyder, at vi til enhver tid skal kunne dokumentere hvem vores kunder er, samt hvilke betalingskilder vores kunder benytter. For at vi kan efterleve dette, vil du opleve, at vi beder om personlige oplysninger samt kopi af billede legitimation i forbindelse med oprettelse af privatleasingaftalen.

Da en leasingaftale er opbygget omkring en fast månedlig betaling i den periode vi aftaler, kreditvurderer vi alle vores kunder, før aftalen indgås. Derfor vil vi også spørge dig om forskellige økonomiske oplysninger, f.eks. årsopgørelse og indkomstforhold.

 

2. Kontrakten

Hvis din kredit- og kundegodkendelse er positiv, så sender vi dig en leasingkontrakt sammen med de generelle vilkår og betingelser for din nye bil så hurtigt vi kan. Du er altid velkommen til at ringe til os på +45 70 26 50 60 for at gennemgå kontrakten sammen med os.

Download et eksemplar af vores privatleasing kontrakt.

 

3. Underskrift og bekræftelse

Efter du har modtaget vores FDM udarbejdede leasingkontrakt, underskriver du den, og sender den retur til os. Du modtager kort efter en bekræftelse på, at vi har modtaget den underskrevne leasingkontrakt. Vi sender herefter en underskrevet kopi af leasingkontrakten til dig.

 

Se vores udvalg af biler her