Account Manager

Job Family:
Account Management
Hvem er vi:

Er du engageret, og vil du gå den ekstra mil for at skabe den bedste kundeoplevelse i Danmarks hurtigst voksende leasingselskab, og har du en naturlig interesse for biler, er det bestemt en fordel.

Hvis JA, så kan du være vores nye kollega i Arval A/S.

Vi søger et nyt energisk medlem til Arval teamet, som har drive, viden og lysten til at være med på vores vækstrejse.

Drevet af et passioneret og dygtigt team er Arvals mission at levere de bedste bæredygtige mobilitetsløsninger på flådemarkedet og at tilbyde et komplet sortiment af flådeleasingtjenester til vores kunder.

 

OM ARVAL

Arval er grundlagt i 1989 og er et datterselskab af den franske bank BNP Paribas. Arval er specialiseret i full-service-erhvervsleasing af firmabiler til store såvel som små og mellemstore virksomheder. Arval kom til Danmark i 2012 og har formået at etablere sig på det danske marked, med vækstrater, der har gjort Arval fortjent til titlen som Danmarks hurtigst voksende leasingselskab.

Vi søger nu en Account Manager til vores Account Management team i Herlev. Du vil referere til vores Sales Team Manager og blive en del af et team med 7 kollegaer, som alle arbejder professionelt og serviceminded. Vi lægger stor værdi i fællesskab og godt humør og gør vores bedste for at skabe rammerne herfor.

I rollen som Account Manager er der et stort potentiale for faglig og personlig udvikling både nationalt og internationalt. Arval er et sted, hvor du kan udvikle dig, og hvor du altid kan regne med stærk ledelsesmæssig opbakning.

Som en del af onboarding-forløbet vil du få en grundig oplæring i vores leasingprodukter og mobilitetsløsninger samt introduktion til bil- og leasingindustrien generelt. Du vil hovedsageligt blive ansvarlig for at rådgive via telefon og mail af både eksisterende og nye kunder, men vil også supportere vores Business Managers og hjælpe til med salgsaktiviteter. Personen vi søger er en proaktiv og digital Account Manager med en naturlig interesse for at opbygge relationer og med en god forståelse for at give en god kunderejse.

 

OM ROLLEN:

  • Rådgivning via telefon og mail af eksisterende og nye kunder
  • Gensalg til eksisterende kunder
  • Servicering i øvrigt til kundeporteføljen
  • Tilbudsgivning til nye og eksisterende kunder
  • Supportere på alle niveauer i Arval. Der løftes i flok.
  • Administrative opgaver i forhold til nye og eksisterende kunder
  • Tæt samarbejde med Business Managere om udvikling af kundeportefølje
  • Sparring med kollegaer i øvrigt, med henblik på at dele ud af egen viden og modtage fra andre
  • Statusbesøg hos eksisterende kunder sammen med Business Managere
Din profil:

DINE FÆRDIGHEDER:

Du har en relevant mellemlang uddannelse samt gerne interesse for den finansielle sektor og/eller bilbranchen, og du er vant til at betjene erhvervskunder. Du har gerne en solid erfaring med kundeservice i B2B-segmentet og trives med at have travlt i perioder, endvidere arbejder du struktureret og forstår vigtigheden af at overholde dine deadlines. Du kan kommunikere på alle niveauer, taler og skriver godt dansk, og kan beherske engelsk på professionelt niveau, ligesom det er vigtigt, at du har flair for IT. Du vil kunne basere din rådgivning på et stærkt IT-system, og forudgående kendskab til leasing og fleet management kan være en fordel – men er ikke et krav.

 

DIG:

Du har en stærk kommerciel tilgang og evnen til både at pleje eksisterende kunderelationer og opsøge nye forretningsmuligheder. Du trives med at skabe langvarige kunderelationer gennem solid rådgivning, men har samtidig et stærkt drive for at identificere og opsøge nye forretningsmuligheder.

Vi søger en profil, der er proaktiv, resultatorienteret og motiveres af at skabe vækst – både hos eksisterende kunder og gennem ny forretning. Du er en teamplayer, men har også en selvstændig tilgang til at drive dine opgaver fremad. Med en struktureret og vedholdende arbejdsstil evner du at balancere mellem strategisk relationelle opgaver og målrettet salg.

 

VI TILBYDER:

Du bliver en del af en dynamisk virksomhed i vækst, med base på vores danske kontor i Herlev sammen med 45 andre gode kollegaer. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der matcher dine kvalifikationer, herunder firmatelefon, laptop, internet og firmaforsikring. Derudover holder vi nogle gode sociale arrangementer, og du får mulighed for at arbejde hjemmefra (efter oplæring) samt god frokostordning i vores kantine og meget mere. Er du interesseret, og kan du matche den profil der søges, så lad os høre fra dig hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende så vent ikke for længe. Såvel spørgsmål om proces og job kan rettes til Sales Team Manager Anne Johannessen på anne.johannessen@arval.dk eller telefon 7026 5060.

 

SØG JOBBET VIA JOBINDEX HER