Man in car trunk

Køb din leasede firmabil efter endt leasingperiode

Før leasingkontrakten udløber på din bil, vil du modtage en besked om, at du har mulighed for at købe bilen via auktion. Dette gælder også for familie og venner. Byder du højest på auktionen, vil bilen blive faktureret ud, og når betalingen har fundet sted, omregistreres bilen i dit navn. Enkelt og nemt.

Arval hjælper dig igennem hele købsprocessen og står til rådighed, hvis du har spørgsmål vedrørende køb af bilen.

• NYD ATTRAKTIVE PRISER

Hos Arval tilbyder vi konkurrencedygtige priser sammenlignet med priserne på markedet. Der vil derfor være en besparelse i forhold til markedsprisen for en tilsvarende bil.

• VÆR ROLIG OMKRING KØRETØJETS PÅLIDELIGHED

Kørsels- og vedligeholdelseshistorien er kendt: Det køretøj, du har i dag, blev leveret til dig som nyt, og du var den første bruger af det. Du har vedligeholdt bilen hos værksteder og samarbejdspartnere, der er godkendt af fabrikanterne under kontrakten.

• FORENKEL DIN KØBSPROCES

Du kender køretøjet, og det er tilgængeligt umiddelbart med det samme. Dette sparer dig tid, da du beholder din bil.

Det kan være en fordel at købe din egen leasingbil, da du selv har haft den fra ny og ved, hvordan den er blevet kørt, serviceret, og du kender skadeshistorikken.

Left column

VORES FORDELE

Hvert år sælger Arval mere end 3.000 biler til brugerne.

Right column
    Front light car