Generel information og detaljerede rapporter om din flåde er tilgængelig via Arval's online værktøj

DINE ONLINEMULIGHEDER

Arval tilbyder en lang række digitale værktøjer, der giver både flådeansvarlige og brugere en brugbar oversigt over den samlede flåde og det enkelte køretøj.

Din Adgang

Single Sign On (SSO): Dine adgangskoder giver adgang til alle dine valgte portaler. Når du først er logget på, vælger du blot den portal, du vil arbejde med.

Du har mulighed for at skabe forskellige former for adgang på din Arval-onlinekonto. På denne måde kan du skabe forskellige niveauer inden for flådeadministrationen. I øjeblikket har vi følgende niveauer:

  • Den flådeansvarlige, som har adgang til alle data
  • Den finansielt ansvarlige, som har adgang til fakturaer


Kontakt din Account Manager for at få oprettet de forskellige niveauer på din Arval-onlinebruger.

 

 

My Arval

My Arval er vores kundeinterface og tilbyder øjeblikkelig adgang til en bred vifte af værdifulde informationer.

My Arval er platformen, hvorfra du kan styre din flåde. Du får adgang til alt, hvad du har behov for at vide, og med få klik er du i kontakt med din Account Manager. Der er også en ’social wall’ med de seneste nyheder fra bilindustrien og genveje til andre portaler.

HVORFOR BRUGE MY ARVAL?

  • Nemt overblik over din flåde
  • Kontrollér din TCO ved at gå i dybden på udvalgte områder
  • Indsaml relevant information på hver enkelt af jeres kontrakter
  • Overblik over din flådes samlede CO2-udslip


KEY FEATURES

Arkiv
Alle relevante dokumenter er automatisk gemt i jeres arkiv. Man kan søge både på bruger- og kontraktniveau.

Leverings kalender
Alle forventede leveringer er vist i leveringskalenderen. Ekstra information er vist, når musen ’hviler’ over bestemte punkter.

Samarbejdspartnere
Et overblik over alle Arvals samarbejdspartnere med en søgemulighed på servicetype, mærke, placering og afstand.

Direkte adgang
Du kan få direkte adgang via telefon eller e-mail til jeres dedikerede kontaktperson hos Arval.

Inbox
Dine beskeder fra Arval bliver samlet i din inbox, og du får besked, når der er nye dokumenter klar.

Adgang
Fra My Arval har du adgang til alle dine onlineløsninger, såsom My Fleet Status og Arval Active Link.

My Fleet Status

My Fleet Status giver dig information 24 timer i døgnet, alle ugens dage. Det hjælper dig med at styre din flåde og kontrollere din TCO.

Onlinerapportering til at støtte dine daglige beslutninger og handlinger. My Fleet Status er et stærkt værktøj, som er opdateret øjeblikkeligt og leverer onlineinformation 24 timer i døgnet, alle ugens dage. Det hjælper dig med at styre din flåde og kontrollere din TCO. Tilgængeligt når som helst og hvor som helst.

Du bestemmer adgangsniveauerne for henholdsvis flådeansvarlige og den finansielt ansvarlige. Denne får dog kun adgang til de finansielle informationer.

HVORFOR BRUGE MY FLEET STATUS?

  • Hurtig og nem oversigt over din flåde
  • Kontrol af dine brugere og deres brug af bilerne
  • ’One-point-of-entry’ for alle relevante informationer
  • Alle regninger og andre finansielle informationer på et samlet sted
  • Alle prisoplysninger på et sted
  • Du kan bede om at få tilsendt information, dokumenter, bestille service, låne biler etc.


MED MY FLEET STATUS KAN DU:

  • Samle relevant information om hver af dine kontrakter
  • Overskue din flåde situation øjeblikkeligt
  • Kontrollere dine omkostninger ved at få adgang til detaljerne med få klik
  • Holde fokus på hver eneste bil
  • Styre den daglige flåde operation
My Arval Mobile

Vores mål er at give dig de bedste redskaber til at gøre dit liv lettere. Derfor har vi lanceret My Arval Mobile-app’en.

I app’en har du alle de services, der er inkluderet i din kontrakt, lige ved hånden. Den giver dig nem adgang til oplysninger om dit køretøj og klare instruktioner for de næste skridt, når din kontrakt er ved at udløbe.

My Arval Mobile giver dig blandt andet:

  • direkte adgang til alle vigtige oplysninger om dit køretøj

  • en oversigt over de nærmeste værksteder

  • mulighed for at gemme alle beskeder og dokumenter, du modtager fra Arval

  • et overblik over dine statistikker

  • direkte kontakt med Arval gennem e-mail, telefon eller chat

App’en opdateres løbende med nye funktioner, der kan forbedre din oplevelse.

My Arval Mobile kan downloades til Android og iOS.

My Arval

Arval BNP Paribas Group - Full Service Vehicle Leasing

My Arval er dine brugeres personlige digitale zone. Her kan de finde alle de oplysninger, der er tilgængelige på My Arval Mobile – plus en bil-liste. Ved hjælp af listen på My Arval kan dine brugere nemt vælge deres foretrukne køretøj og beregne deres eget bidrag.

myarval.com

Ofte stillede spørgsmål

Mit burgernavn/password er forkert. Hvordan logger jeg ind?

Arval har ændret login-metoden til vores informationsservices for, at overholde de nyeste standarder i datalovgivningen. Derfor skal dit password ændres. Din arbejdsmail er dit nye login.

Skift password via myarval.com. Klik på ’request password’ og derefter skriv din arbejdsemail og klik på ’send request’. Du vil modtage et link med hjælp til, at lave nyt kodeord.

Hvorfor kan jeg ikke længere logge ind med min kundeadgang?

Vi tilbyder ikke længere én samlet adgang pr. kunde. Alle personer skal have en individuel adgangskode. Venligst kontakt jeres Account Manager for at få en personlig kode.

’Fleet View’ er væk. Hvor kan jeg finde vores flådedetaljer?

’Fleet View’ er blevet erstattet med My Fleet Status. Jeres flådedetaljer er nu tilgængelige via knappen ’My Fleet Status’ i højre side (når du er logget ind på My Arval).

Hvor kan jeg lave rapporter, og hvordan ændrer jeg dem?

Alle rapporter er tilgængelige via My Fleet Status. Når du åbner en rapport første gang, vil du kun se standardkolonnerne. Du kan tilføje eller fjerne kolonner ved at højreklikke med musen. Gem dit rapportdesign til næste gang ved at klikke på ’disc’.

Kan Arval sende elektroniske fakturaer til min finansafdeling?

Ja. Venligst få din Account Manager til at arrangere dette.