Generel information og detaljerede rapporter om din flåde er tilgængelig via Arval's online værktøj

Dine online muligheder

En oversigt over dine online værktøjer.

Din Adgang:

Single Sign On (SSO): Dine adgangs koder giver dig adgang til alle portalerne du har skrevet dig op til. Når du en gang er logget på, vælger du blot den portal du vil arbejde med.

Du har mulighed for at skabe forskellige former for adgang på din Arval online konto. På denne måde kan du skabe forskellige niveauer inden for flåde administrationen. I øjeblikket har vi følgende niveauer:

  • Flåde ansvarlig, som har adgang til alle data
  • Den finansielt ansvarlige som har adgang til regningerne


Kontakt din account manager for at få oprettet de forskellige niveauer på din Arval online bruger.

 

 

My Arval

My Arval er vores kunde interfase og vinduet til vores rapporterings værktøjer. Det kan også tilbyde øjeblikketligt adgang til en bred vifte af informationer som er værdifulde for flåde ansvarlige eller den finansielt ansvarlige.

My Arval tilbyder dig adgang til alt hvad du har behov for at vide gennem denne ligefremme portal. Der er også en ’social wall’ med alle de seneste nyheder fra bil industrien, nyheder og genveje til andre portaler. My Arval er dit fundament hvorfra du kan styre din flåde. Spørgsmål? I My Arval kan du med få klik komme i kontakt med din account manager.

HVORFOR BRUGE MY ARVAL?

  • Nemt overblik over din flåde
  • Overse og kontroller din TCO ved at gå i dybden på udvalgte områder
  • Indsaml relevant information på hver enkelt af Jeres kontrakter
  • Fuldt overblik over din flådes CO2 situation


KEY FEATURES

Arkiv
Alle relevante dokumenter er automatisk gemt i Jeres arkiv. Man kan søge både på bruger og kontrakt niveau.

Leverings kalender
Alle forventede leveringer er vist i leverings kalenderen. Ekstra information er vist når musen ’hviler’ over bestemte punkter.

Arval Samarbejdspartnere
Et overblik over alle Arvals samarbejdspartnere med en søgsmulighed på service type, mærke, placering og afstand.

Direkte adgang
Du kan få direkte adgang via telefon eller e-mail til Jeres dedikerede kontakt person hos Arval.

Inbox
Dine beskeder fra Arval bliver samlet i din inbox. Du vil få besked når der er nye dokumenter klar.

Adgang
Fra My Arval har du adgang til alle dine online løsninger såsom My Fleet Status og Arval Active Link.

My Fleet Status

My Fleet Status er et stærkt værktøj som er opdateret daglig. Det giver information 24 timer i døgnet, alle ugens dage. Det hjælper dig med at styre din flåde og kontrollere din TCO.

Online rapportering til at støtte dine daglige beslutninger og handlinger. My Fleet Status er et stærkt værktøj som er opdateret øjeblikkeligt og levere online information 24 timer i døgnet alle ugens dage. Det hjælper dig med at styre din flåde og kontrollere din TCO. Tilgængeligt når som helst og hvor som helst.

Du bestemmer adgangs niveauerne for den flåde ansvarlig og for den finansielle bruger af systemet. Denne har dog kun adgang til den finansielle del af informationerne.

HVORFOR BRUGE MY FLEET STATUS?

  • Hurtig og nem oversigt over din flåde
  • Kontrol af dine brugere og deres brug af bilerne
  • ’one stop shop’ for alle relevante information
  • Alle regninger og andre finansielle informationer på et samlet sted
  • Alle pris oplysninger på et sted
  • Du kan bede om at få tilsendt information, dokumenter, bestille service og låne biler etc.


MED MY FLEET STATUS VIL DU KUNNE:

  • Samle relevant information om hver af dine kontrakter
  • Overskue din flåde situation øjeblikkeligt
  • Kontroler dine omkostninger ved at få adgang til detaljerne med få klik
  • Holde fokus på hvert eneste af dine biler
  • Styre den daglige flåde operation.
My Arval Mobile

Vores mål er at give dig de bedste redskaber til at gøre dit liv lettere. Derfor har vi lanceret My Arval Mobile-app’en.

I app’en har du alle de services, der er inkluderet i din kontrakt, lige ved hånden. Den giver dig nem adgang til oplysninger om dit køretøj og klare instruktioner for de næste skridt, når din kontrakt er ved at udløbe.

My Arval Mobile giver dig blandt andet:

  • direkte adgang til alle vigtige oplysninger om dit køretøj

  • en oversigt over de nærmeste værksteder

  • mulighed for at gemme alle beskeder og dokumenter, du modtager fra Arval

  • et overblik over dine statistikker

  • direkte kontakt med Arval gennem e-mail, telefon eller chat

App’en opdateres løbende med nye funktioner, der kan forbedre din oplevelse.

My Arval Mobile kan downloades til Android og iOS.

My Arval

Arval BNP Paribas Group - Full Service Vehicle Leasing

My Arval er dine brugeres personlige digitale zone. Her kan de finde alle de oplysninger, der er tilgængelige på My Arval Mobile – plus en bil-liste. Ved hjælp af listen på My Arval kan dine brugere nemt vælge deres foretrukne køretøj og beregne deres eget bidrag.

myarval.com

Frequently Asked Questions

Mit burger navn/password er forkert. Hvordan kan jeg logge ind?

Arval har ændret login metoden af vores online informations services for at overholde de seneste nye standarder i data lovgivningen.

Som konsekvens skal dit password ændres. Din arbejds email er dit nye login.

Skift password via myarval.com. Klik på ’request password’ og derefter skriv din arbejdsemail og klik på ’send request’. Du vil modtake et link til at

Hvorfor kan jeg ikke længere logge ind med min kunde adgang?

Vi kan ikke længere arbejde med en adgang per kunde. Alle personer skal have en individuel adgangs kode. Venligst kontakt Jeres Account Manager for at skabe din personlige kode.

’Fleet View’ er væk. Hvor kan jeg finde at detaljerne omkring vores flåde?

’Fleet View’ er blevet erstattet med My Fleet Status. Detaljerne af Jeres flåde er nu tilgængelige via knappen ’My Fleet Status’ på højre side (når du er logget ind på My Arval).

Hvor kan jeg skabe rapporter og hvordan ændre jeg dem?

Alle rapporter er tilgængelige via My Fleet Status. Når du åbner en rapport første gang vil kun standard kolonnerne fremstå. I kan tilføje eller fjerne kolonner ved at ’højre’ klikke med musen. Gem dit rapport design til næste gang du har behov for det ved at klikke på ’disc’.

Kan du sende elektroniske fakturarer til min finans afdeling?

Ja. Venligst bed din Account Manager om at arrangere dette.