Du har altid mulighed for at kontakte os på enten email: info@arval.dk   eller ringe til os på +45 70 26 50 60

Home > Send En Klage

Send en klage

Send en klage

Hos Arval er vi forpligtet til at levere produkter og tjenester af højeste kvalitet, og derfor betyder din oplevelse meget for os.

Hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger på nogen måde, så vil vi gerne vide hvorfor, så vi kan gøre tingene bedre i fremtiden.

 

Hvordan behandler vi en klage?

Vi vil være i kontakt med dig så hurtigt som muligt for at fortælle dig, hvad der vil ske og hvordan vi forholder os.

Vi undersøger din klage objektivt og retfærdigt.

Vi vil være i kontakt for at fortælle dig resultatet.

Når vi har behandlet din klage, gør vi hvad vi kan for at lære af din oplevelse og feedback for kontinuerligt at blive bedre.

Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at løse din klage inden for 24 timer efter modtagelsen, men hvis vi ikke er i stand til det, vil vi kontakte dig inden for 5 arbejdsdage for både at anerkende og opdatere dig om fremskridt med din klage.

 

Vi har gjort det let for dig at klage - send os følgende oplysninger:

Et fyldstgørende hendelsesforløb samt forventet udfald/ønske

Dine personlige- og virksomhedsoplysninger

Send ovenstående til os via mail på info@arval.dk eller ring til os på 70 26 50 60.

Send en klage

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.